Edelleen jäällä olen käyttänyt, jotta saisi kunnolla liikuntaa, tällä hetkellä en viiti viedä koirapuistoon, kun nyt en halua huonoa kokemusta sille. Viikonloppuna menen Mikkeliin, joten siellä tulee ihan positiivisia kokemuksia, varsinkin jos Hanna viittii tuoda Titin leikkimään Leimun kaa, ja onhan toivon mukaan se Veetikin. Luoksetulo on ihan hyvin, ainakin välillä, toisinaan pitää huutaa, ja lähtee juoksee toiseen suuntaan ennen kuin Leimu tulee. Toisinaan vaikka olisi hiihtäjä suht. lähellä, jota se kattelee, niin ei tarttee sanoo, kuin kerran Leimu tänne, niin jätkä tulee heti. En ymmärrä, miten se on välillä niin erilainen. Joka kerta kun on tullut luokse, niin tottakai olen kehunut paljon. Koulutuksia olen jatkanut entiseen malliin sekä naksulla että ilman, mutta edelleen painotan luoksetuloon. Hihnassa myös luoksetuloa harjotan joka kerta, kun käytän ulkona.

Ai niin tämä aamu alkoi hauskasti, toivottavasti koko kerrostalo ei herännyt. Leimu haukahti aika kovaa ainakin kerran puoli seittämän aikaan, sen piti päästä ulos tarpeilleen. Olin siis ihan sikeässä unessa, joten en tiedä, millaista meteliä se on pitänyt, mutta kun pissapaperilla oli jo pissit, niin ei siihen uusia voinut tehdä. Se niin tomerana oli ulkooven eessä, että kato nyt, paperilla on pissit, nyt pitää päästä ulos. Eli olen siis pitänyt vain yhtä paperia, kun pissejä ei enää ole tullut läheskään joka yö sisälle, ja päivisin suht. harvoin. Mutta jostain kumman syystä nyt sit oli tullut paperille, ja vielä piti päästä aika aikaseen uudestaan pissille.