Leimu on kyllä oikeesti välillä tosi fiksu. ;) Nimittäin oon opettanu sille yhden leikin, eli missä lelu? Aluksi näytin sille sen lempparilelun, ja piilotin sen maton alle. Sitten osoitin mattoa ja sanoin missä lelu? Sitten Leimu etsi maton alta lelun! :) No tänään taas tein sitä. Ja keksin, että hoksaako se, jos piilotan sen muualle kuin maton alle. Näytin lelua ja laitoin sen lelulaatikon alimmaiseksi (Niin unohdin kirjoittaa alkuun, ostin eilen Leimulle uuden lelulaatikon. Se on sellainen muovinen, ainakaan vielä ei oo edes yrittänyt hajottaa sitä.), ja sitten sanoin missä lelu? No sieltä laatikostahan se kaivoi sen lelun, mikä pitikin etsiä... Nyt ehkä pitää vaikeuttaa siten, että en näytä mihin piilota, vaan että se oikeesti etsii. Mutta ei ehkä ihan vielä. Tiina sano, että jos Jaavalle piilottais lelun, niin se kattois, että mitä, pitäiskö mun ettiä joku lelu? Jaava ajattelee, että mä en etsi mitään muuta kuin makkaraa, ja siinä mä olenkin hyvä. ;)

Eilen illalla iltalenkki ei menny niin hyvin kuin viimeksi. Siis se oli jälleen "irrallaa", kun käveltiin Valkeisella. Se jätti kaks kertaa tulematta mun luokse kun pyysin, tai se oli vähän sillee, että en tuu... Mun pitää hommata paremman makuisia makupaloja, jotta se kiinnostuis niistä enemmän kuin muusta ympäristöstä, silloin kun pyydän sitä.

Tänään oli vähän ajatuksena mennä kiertämään Valkeinen ympäri Tiian ja Becon kanssa. Ajattelin, että jos se oppis kävelemään hihnassa paremmin, kun kattois Becolta mallia. Siis lähinnä ohitukset ilman koiria ja koirien kanssa. Toivottavasti vain Beco ei tänään temppuile. ;) Ja muutenkin, että kun mennään eteenpäin, niin mennään eteenpäin. Tiina vähän pohti sitä, että nyt Leimu on määränny tahin, vaikka mun pitäis määrätä tahti.  Toisaalta olen antanut sen haistella hajuja ihan rauhassa, koska se ei pääse irrallaan olemaan kuin todella vähän, niin ei ole reilua, että se sitten talutushihnassa, vaan köpöttelis eteenpäin.