Tällä viikolla Leimulla oli toinen eläinfysioterapeutin hieronta. Hyvä, että oli, nyt jumit hierottu auki. Ja saatiin lupa startata viikonloppuna agikisoissa lihaksiston puolesta. Tällä viikolla ei päästy keskiviikon agitreeneihin, joten viikko on vierähtänyt ilman agia. Itseasiassa Eini sanoi viime viikolla, että kannattaa pitää Leimu melko levossa ensi viikon hierontaa, joten levossa se on pidetty.

Pikkasen olen taas tokoillut. Nyt pitäisi ottaa oikeasti tavoitteeksi päästä käsimerkeistä eroon, meidän tokot on varmaan samalla tasolla kuin kolme vuotta sitten. Mun nyt täytyy saada itselle motivaatio treenata, koira toimii kyllä hyvin. Lisäksi Leimulle pitäisi opetta leikkimistä. Nythän se ei tuo minulle lelua takaisin, vaan minä käyn lelun hakemassa, eli pitäisi opettaa siihen, että leikki jatkuu vain, mikäli se tuo lelun takaisin minulle. Helpommin sanottu kuin tehty. Mutta plaah....