Käytiin jälleen Becon kanssa lenkillä. Nyt lenkki meni hyvin alkua lukuunottamatta. Aika hyvin Leimu antoi olla Becon rauhassa. Se hakkui oikeastaan aika vähän, muutaman kerran piti vähän meteliä. Säikähdin, että yksi koira käy mun kimppuun, kun se hyökkäsi mun lahjetta päin. Leimu, Beco ja Tiia meni mun edeltä. Toisaalta mua kävi se koira sääliksi, kun sen isäntä oli jonkin verran humalassa.

Leimu on ollu tän päivän ripulilla. Ihanaa. No ehkä se menee ohi, tai ainakin näyttää siltä, että illasta on tullut himpun verran kiinteämpää. Se kai on syöny jotain sopimatonta.

Sisällä olen sitä koulutellu joka päivä. Toisten koirien ohittamista harjoitellaan joka kerta, ja sehän olikin läksynä pentukurssilta. Edelleen ne ei ole onnistuneet :( Mutta eiköhän se pikku hiljaa opi ymmärtämään, että toisen koiran luokse ei pääse.

Jäällä ei olla käyty enää joka päivä, kun se on kuitenkin Leimulle aika rankka reissu, että nukkuu vaan sen jälkeen. Niin ollaan käyty muutaman päivän välein. Siellä luoksetulot on suhteellisen varmoja. Mutta edelleen pidän narua. Nyt varmaan jäällä on jo aika paljon vettä, ainakin eilen oli jo paikka paikoin. Pakastaispa se nyt, niin tulis vielä hyvät kelit.

Huomenna lähdetään Mikkeliin viikonlopuksi. Siellä se sitten taas jaksaa touhottaa.:)